blabllmslf

jag hatar folk som säger att folk har dubbelmoral när dom själva typ lider av dubbelmoral. Det är tragiskt, jävligt tragiskt. Och nu snackar jag inte bara om en specefik person utan jag pratar om många nu. Ni suger. Blir så jävla irreterad

Denna dag har som jag visste, sugit. Var på konstutstälnning där hela vår klass dissar mig och emma tillochmed vår bildlärare skriker på oss som vi är jävla cpbarn. Fuck you kärring. Jag och emma ska skälla ut hela vår klass för massa annat dom gjorde mot oss idag inför våra lärare så dom kan fatta nåt nångång. 8b suger, hatar den äcklel klassen. Alla är fula och töntar. SKit ner er

Om en kvart kommer Livräddarna på bondi beach, så thjing!
michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0