do you know your enemy?

sitter och wainar för alice är i thailand och hon inte svarar när jag ringde idag. hon har stängt av telefonen!!! :((((
känner mig som ett vrak just nu, har knappt fått i mig någon mat idag förutom en halv pizza till middag som va äcklig så jag håller på at dööööö. Ska gå och dricka 3 iskalla glas vatten snart sen ska jag sova och aldirg mera vakna ha.

efter skolan drog jag my emma och tilda till centrum för att köpa saras present :) bra grejjer det där. Köpte även 2 trosor till mig själv, senare drog vi en 25 minutare på solariumet, alla tre höll på att somna, synd.

17 dagar kvar jippi :)


Väggen, sveriges brantaste backe. Dubbel svart. Ramlade aldrig, fan vad bra jag e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0