23.56

emma här då, igen! vart är bloggen på väg?

mickis försöker iallafall sova, men jag är pigg som en lärka! fast ah, antagligen inte imorgon, ska gå uppsju men jag klagar inte. håller på att ladda ner en film, det är bara sisådär 12 timmar kvar, men sånt gillar vi, eller iallafall jag. nu tror jag mickis sover, det busfröet. hon käkade en ostmacka förra fredagen för den som undrade. men nu är det tomt i hennes skattkista, nej nu vet jag inte vad jag gafflar om alltså. men heter man emma så gör man... man kanske ska fundera på att sova själv också? det återstår att se. appropå trysil så drar vi från huddinge sweden klockan nio. så mickis kommer inte blogga tyvärr.
adios så länge, mickis kanske slänger in ett blogginlägg imorgon om ni har tur vill säga






varför så seriös säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0