Julklappar..

Fattar inte att jag orkar men slänger in alla mina julklappar nu när jag endå är igång. Puss alice

Smyckena från Rock by Sweden.


Observera att Mathilda GJORT det här till mig. Galet. Fick även fina julklappar av Julia och Louise men hittade inte dom nu.


Krimskrams från Thailand.


Smycken ifrån Thai.


Presentkort på SF bio, Aloevera skrubb och min favvo maskara.


Skitsnygg ring som jag fick av mamma.


Bajentröja från pappa.


Pyjamasbrallor som dock är lite förstora, men tycker om när det är lite stort som man ska sova i, och en väska.


Bok och choklad från Jt :p


Hela sässong 5 av One Tree Hill <3


+ pengar och massa presentkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0