I wanna see the star shoot out of a pitch black sky

Hej bloggen. Länge sen sist men har haft fullt upp med massor av plugg. Men nu så börjar det trappas av lite..
Ehm men ah, eftersom jag typ bara har pluggat och haft tråk så känns det lite tråkigt att blogga om det.
Men idag iaf så drog jag till Smörgåsboden med JT och vi satt där och fika och snacka lite. Sen gick jag hem och plugga. Sen åkte jag till Sjödal med Mathilda och kolla öppet hus. Fast hon drog typ direkt för hon skulle repa. Men träffa Michaela där och det var ju då typ år och dar sen sist. Så det va kul :) Träffa även Tindra gullungen en snabbis......... men ah :D Ska typ plugga klart lite nu det sista för dagen sen ska jag sova.
Peace out alice


Så jävla vacker <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0