Dag 04 – Favoritsaker/mat

Glömde dag 03 igår men känner inte att jag behöver skriva så mycket om mina föräldrar. Min mamma är världens bästa, snäll och rolig. Min pappa är skit bra, cool och stark. Så nu vet ni det :)

Jag fattar inte riktigt vad jag ska skriva om..? Vadå favoritsaker/mat? Helt osammanhängande ju? Så jag skriver om min favorit mat!
Förrätter: Halumi (ingen aning om hur det stavas). Det är en sorts ost som man grillar och det är så sviiinigt gott. Sen så gör även min farmor en skit god kantarellsoppa som är gudomlig.
Varmrätter: Håll i er nu. Inbakad oxfilé med kantareller och till det potatisgratäng (riktig), rödvinsås och bea. Shit, så sjuuukt gott. Sen älskar jag även pannkakor, det är så himla underskattat. SIAs vaniljglass är godast till det.
Efterrätter: Jag har ingen sådär favorit efterrätt. Men finns flera som jag tycker är riktigt goda, bl.a: Blåbärscheescake, vit chokladmouse, marängsvisch m.m....

Ja, det var det :) Peeeeeeeeeeace alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0