Dag 02 – Min första kärlek

Alltså jag har aldrig haft en riktig "första kärlek". Ni vet, en sån som man alltid kommer att älska på något sett genom hela livet typ.
Men jag kommer ihåg första gången jag var kär. Kommer inte ihåg om jag gick i sexan eller femman men skit samma. Det hela började med att vi snackade på pea och skickade GBn till varandra :p Sen blev det msn. Kommer ihåg att så fort någon av oss loggade in så hade den andra skrivit "Hej! :D <3" typ innan man ens hade loggat in, haha. Men vi snackade om typ allt möjligt och höll på så över sommaren. Sen så började vi prata mindre och mindre och till slut pratade vi inte alls. Sen skaffade jag en pojkvän, juste det här var i sexan kom jag ihåg så vi pratade över sommarlovet från femman till sexan, så då blev det liksom stopp. Vi träffades aldrig, haha. Men jag kommer ihåg att jag var skit kär och det enda jag kunde tänka på var han. Åh gullig liten Alice.. Men men. Det var det ;) FRED UT alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0