1 december!!

Typ fett glad när jag vaknade imorse, var jag faktiskt! Det är liksom officiell jul månad!! :D
Men ah, skolan idag var rätt skön. Musik, Spanska, Kemi, Lunch och sen Lucia-rep. Gissa vem som blev vald till Lucia rå? Jo jag. Haha blev skit glad och skit nervös på samma gång. Nej men det är ju alltid kul att vara Lucia, men vet inte om jag vågar :( Men får lyssna på Louise: Det kommer gå JÄTTE. Bra. Alice! Haha.
Aja. Har pluggat nu på eftermiddan och just nu sitter jag och käkar nudlar och lyssnar på Linkin Parks senaste album. Väääldigt annorlunda vare ja. Har inte bestämt mig än om jag gillar det eller inte.
Men ska på träning vid sju.. kul. Inte. Vi ska ha fys i vårat omklädningsrum och typ ut och springa -.-
Pussar alice


Haha alltså ville inte få med ögonen för fastnade inte alls på bild idag samtidigt som jag ville visa mina nudlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0