the city keeps on going

tja! bloggar imoron istället för jag pallar inte nu men slänger in en lista. pussar & bananer / alice

Du heter? alice victoria stahre
Smeknamn:
alle, balle, ballie...
Låt som du sörjer till när du är ledsen? you found me - the fray.
Beroende av? mjölk.
Vad tror folk om dig?
haha fråga dom?
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår och mitt smile.
Brukar du skratta för dig själv?
haha ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
”"Ah :) det va sjukt fullt :.p <3"
Var bor du? tuvsta
Trivs du där? ah.
Hur svarar du i mobilen? ”hej det är alice" eller "hej/tja :)"
Vem ringde du senast?
mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
alltså mamma och hon frågade så det gick bra.
Brukar du komma i tid:
oftast men ibland kan det bli preciis till skolan.
Hur känner du dig nu:
kissnödig, sleepy och lite ledsen.
Vanligaste färg på dina kläder:
har rätt många olika.
Vad tycker du om fötter:
inget alls faktiskt.
Vad saknar du: början av sommar lovet och freddie.
Hade du en bra kväll igår:
ah.. eller den var ingen speciell.
Favoritdryck på morgonen: o'boy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: när det är skola så runt 22, 23. nu på sommarn så allt från 23-05.
Är du blyg?:
ah.. fast inte när jag lärt känna personen.
Sysslar du med någon idrott:
fotboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yes
Har du spytt offentligt?: nej.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vara med polare, alltså killar, och ta reda på vad fan dom sysslar med när dom är själva, stå upp och kissa och äta konstigt mycke.
Är du nöjd med ditt liv: just nu så ja.
Är du bortskämd: nej, inte ett dugg. (det där menade jag på ett bra sätt)
Vad gör du i morgon: ska på bio :)
Vad är det värsta du vet? svek och allmänt otrevliga människor.
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, dom bästa.
Vad är det finaste du fått? kärlek.
En speciell dag du minns: dan vi var påväg upp till fjällen i år.
Du samlar på: nada.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: bono. men han svarar aldrig..
När grät du senast: igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: lägga undan 900 000 tills jag blir 18 och resten skulle jag shoppa och göra onödiga saker för. och ge typ lite till barnen i afrika eller nått sånt.
Vill du gifta dig?
om jag blir riktigt kär så.
Vill du ha barn?
ja, men inte nu på länge.
Är du musikalisk?
vene, tror inte speciellt men gillar musik iaf.
Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk <3
Bor dina föräldrar tillsammans:
ja.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
ja.
Biter du på naglarna:
aldrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0