don't hate the game, hate the player

hellu. long time no see. haha som vanligt dårå ;) men tar en snabbspolning sen sist. har varit med michaela rätt mycket, vi drog in på voice i lördags och det var sjukt varmt. i tisdags så var jag på allsång med mathilda, julia och louise. jag tyckte det var så sådär, fick inte alls den där sommarkänslan jag brukar få när jag har vart där tidigare. kanske berodde på vädret, vene, men det var kul att träffa tjejerna igen. efteråt fick vi autografer av måns och julia typ älskar honom så var glad för henne :) fast jag gav min till vicki sen när jag kom hem (som egentligen var mathildas från början).
igår var jag och michaela och såg vampires sucks. trodde den skulle va skit rolig men den floppa rätt totalt. visst den var helt okej men inte biovärd. efteråt drog vi hem till mig. båda var skit hungriga för vi hade inte ätit direkt någon mat på hela dan så vi började göra pannkakor vid halv 10. najs! typ 10 procent blev hela dock men dom var goda endå. vid typ kvart över 12 skjutsa jag hem henne.
idag har jag bara slappat framför mtv. just nu ligger jag i sängen och käkar vindruvor. mums! har träning vid 8. efter det bir det nog bara slapp tror jag. imoron ska jag träffa sofie iaf. får se vad vi ska göra.. pussar & bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0