19 augusti

gaaaah. Har tråkigt, va tvungen att komma hem tidigt för pappa ville träffa mig innan han gick och la sig...
iaf, idag har jag köpt sjukt snygga boots. DÖR. Tack mamma :)
sen tog jag moppen till tilda. Vi drog till centrum och gjorde lite saker sen köpte jag även en bikini överdel, kände att jag ville ha en och vad gör man då? Man langar fram chasen.
Hemma hos tilda så gjorde vi pannkakor med anna och hulda. Eller hulda gjorde dom..
Satt ute och mös sen gick vi upppp.
Imorgon ska vi äntligen till mormor och morfar och käka lunch. Dom gör seriöst världens godaste mat. Morfar gör den underbaraste flädersaften, top of the line.
Emma kommer ju även hem imorgon, jag är jätte glad :)
har vart typ lycklig i två veckor nu för jag har vart med min kära varje dag. Jag vet inte, jag är glad nu bara :)
åter till emma, ska va med henna dåååå. Vi ska busa :)
Ska kolla tv nu
Hääääj då

dom är snyggare i verkligheten, lovar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0