jippi

Nu blev jag ännu gladare för jag hittade äntligen hannah montana the movie som gick att ladda ner och som va snabb!!
Gud det va så länge sen jag såg den filmen, såg den på bio och gud vad jag grät. Så fin film haha.
Men nu ska jag ringa pappa och klaga över hur dåligt jag mår. Det är grymt jobbigt, ibland varmsvettas jag sen helt plötsligt kallsvettas jag. Och den värsta febern kommer på natten så då kan jag inte sova heller -.- men jag lyckades sommna om igår kväll och sov till 9.12. Vet ni hur lycklig jag faktiskt blev då? Har sovit max 5 timmar i 3 nätter och nu yes sover från 3 till 9 bara sådära liksom :D
Nej hörrni nu ska jag kolla på Gossip girl, som är min ända vän och underhållare för tillfället :) den ända som jag kan dela allt med under mina sjuka dagar

P.S hittade ett myggbett på mitt smalben alldelse nyss. jippi livet blir bara bättre bättre :/

XOXO michaela

 

En sjukling i sina bästa dar

Kommentarer
Postat av: emma

du måste bli frisk nångång ! jag vill inte vara själv ju :( <3

2009-09-13 @ 12:43:42
URL: http://emmahelsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0