tv kväll!

söndag är en riktig soffdag!
18.05 börjar en ny sesång av OTH!!!
19.00 gossip girl sesång 4 första avsnittet!!!!!!!!!
20.00 Vem kan slå filip och fredrik ny sesång
20.50 NITRO CIRCUS (mitt favvis program, Travis Pastrana är världens snyggaste!) det e dubbel avsnitt
21.55 the big bang theory
22.25 supernatural (som också är ny sesång på fast detta är avsnitt 3)

Fan vilken nörd jag e. Kan allt utantill. Haha!!
Föressten, när jag blir stor så ska jag gifta mig med Travis Pastrana, måste bara skjuta hans nuvarande tjej först!

Men ni får ha det så bra! Ni vet ju iaf vart jag kommer vara hela kvällen!
Herrå / michaela


jag och emma på skoljoggen i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0