list of the day

13 HAR DU:
Ett förhållande:
 Nej.
En bästa vän: Jag har flera men en som är närmast.
Haft ett seriöst förhållande: Nej.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha nej :P
Blivit kär vid första ögonkastet: Haha japp, fast det har gått över nästan lika snabbt som det kom :P
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Haft ett one night stand: Nej.
Skrikit åt en lärare: Ja.
Sagt ngt o sen ångrat dig?: Alldeles fö många gånger :P
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja.
Snusat: Nej, jag är inte dum i huvet.
Rökt: Nej, som sagt jag är inte dum i huvet. Har aldrig gjort, aldrig velat, kommer aldrig att göra. 


11 FÖRSTA:
Bästa kompis:
Sofie.
Bil: Äger ännu ingen bil.
Kärlek: Haha Razmus, fast jag vet inte om det räknas. Jag va 3.
Husdjur: Min hund Sacha <3
Semester: Utomlands? Det va Thailand vintern 07/08.
Jobb: Hos farmor.
Köpta skiva: Haha tror det va A-teens (jag va 6).
Riktiga kärlek: -  
Piercing: Båda öronen när jag va 6.
Parfym: Haha tror det va den här rosa billiga från H&M som alla hade förut, tror den hette Michelle.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Nej tror faktiskt inte det.
Våga hoppa bungyjump: Kanske.
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Ja. Fast oftast så är dom som har massa tatueringar vuxna men om jag skulle vart vuxen så skulle jag det.
Kalla dig själv lycklig: Ja.
hellre ta bilden än vara med på den: Va med på den :P
Kunna gråta över en kille: Heh.. ja.
Kunna gråta över en tjej: Som kompis, ja.
Ljuga för någon: Bara om jag absolut måste.
Kunna springa 50 mil: Haha, på min livstid kanske :P

xxx alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0