gday

Guten morgen!
Varför är jag vaken redan?? När jag egentligen ska gå upp om en halvtimme???
Jo för igår satte jag på larmet 7.00 så att jag skulle vakna, jag ska ta 8.54 tåget till huddinge men jag tänkte om emma kommer till skolan idag så tar jag 8.39 tåget men nej nu kommer inte emma så då ska jag ta senare tåget..Fail på mig. föressten så är emma sjuk idag, bajs. Blir man väl ensam i klassen igen då.. Blir mobbad av elliot och ludde som sitter framför mig, kul!!! jag vill inte :(
Ska inte vara med på gympan heller, har as ont i halsen men jag ska ju egentligen spela fotboll med alla killarna i min klass så vem tackar egentligen nej till det? Jaaag! suger på fotboll
Idag är det italiensk kyckliglåda till lunch, mmuums! not
Jag vet inte vilken jacka jag ska ha på mig? Goosen vill jag inte för det bli så...jobbigt att ha den i skåpet så det lutar mot sommarjackan. Kallt!

Nu ska jag gå och...hmm vad vet jag, jag ska ju inte gå förens om 65 minuter -.-

/ michaela


mina ögon ser cp ut för jag hade nyss gråtit..i skolan. pinsamt värre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0