fuck feber

Yo. Säger som rubriken, fuck feber. Fuck ont i hela kroppen. Fuck frysa så man skakar ena stunden och nästa sekund svettas. Fuck att vara sjuk. Hate it. Som ni förhoppningvis redan har fattat så är jag sjuk.
Dagen började som vanligt. Alarmet ringde halv 7, jag stänger av och råkar "blunda" till och poff! så är klockan 7. Bra där, alice, bravo! Amanda kom hit 10 i 8. Vi fick skjuts av mamma till Friskis&Svettis-huset som ligger typ bakom Huddinge centrum. Skulle ha pass där med klassen, kul. Not. Vi fick bland annat göra kissaande hunden och juck övningar. Haha nej skojar bara men det sistnämda fick vi faktiskt göra.
Höll på i en timme. Det var inte bra för mig att skutta runt sådär så tidiggt på morgonen innan man ens hunnit vakna helt.
Men vi åkte tillbaka till skolan och påvägen tillbaka så började jag känna mig väldigt svag. Kändes som nån sugat ur all min styrka i kroppen. Men trodde jag bara var lite överdrivet trött av passet :P
Men sen väl i skolan så var det spanska. Och då jävlar. Hela kroppen började verka som satan. Kändes som jag hade världens träningsverk i hela kroppen och jag hade nästan ingen känsel. Sen började frysa som en gris också. Skakade för att jag frös så mkt. Så gick hem efter den lektionen.
Hemma så tog mamma hand om mig. Hon har nämligen också varit sjuk men mådde mkt bättre idag. Hon hyrde film och köpte muffins åt mig. Sen så gjorde hon varm o'boy också. Kollade på filmen och sen har jag kollat på tv och sovit i soffan hela dan.
hoppas ni har det bätte än jag / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0