farsta med två tredjedelar trippletower

Yo. Vaknade självklart 9 imorse bara för att jag äntligen fick sova. Haha hade t.o.m satt alarmet på 11 så att jag inte skulle sova för länge men det behövdes ju inte...
Min kära syster va också hemma men skulle iväg till min faster och vara med Matilde och Isabel (våra kusiner), så jag bestämde mig för att följa med. alltså shit vad stor Isabel hade blivit. Okej, samtidigt som hon är vääldigt liten, typ 4 veckor, men hon hade växt väldigt mkt sen vi träffade henne sist. Jag och Vicki va ute och lekte med Matilde och lite så. Sen när klockan va 1 så mötte jag Julia och Louise vid Samglas i Myrängen. Vi tog bussen till Farsta. Först kollade vi runt på H&M där jag köpte två tröjor, ett skärp och hårnålar. Sen så gick vi till Waynes och käka. Haha satt där i typ två timmar och pratade om hur vi skulle göra på Halloween. Sen gick vi runt i massa andra affärer. Köpte en kjol och två par linnen på Gina. Sen tog vi bussen hem. Kom hem vid kanske 6 nån gång jag vet inte. Hemma så har jag käkat lite och sen inte så mkt.
Ha de så bra pussar och bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0