big bad boring friday

Yo. Pallar inte berätta om i skolan idag, inget speciellt som hände. Efter skolan så tog jag och Amada bussen hem till Thilda. Thilda, Julia, Louise och Henke va redan där, dom slutade en timme tidigare än oss :( Där kollade vi på film. The Mist. Haha igen. Men Julia tycker inte om den så hon ville inte kolla på den så då gick hon och Thilda och typ spådde varandra? :P Och efter ett tag gick Louise till dom också. Haha så jag, Henke och Amada låg i soffan och kolla på film och dom satt ute i köket och spådde varandra, typ? :P Haha eh ja.. Vad kul det var att umgås! Haha nej jag skoja bara men det blev lite konstigt men men, kul endå.
Mamma kom och hämtade mig nån gång efter 5. Var nämligen tvungen att vara hemma ikväll för jag skulle sitta "barnvakt" åt min lillasyster. -.- . Segt.. men men.
VAFAN THILDA NÄR SKA VI HA FILMKVÄLL? just wondering :)
Sitter just nu och kollar på idol. Älskar det programmet. Mina favoriter är Calle och Clara. Haha dom blev mina favoriter sen jag såg dom från första audition :P Men det är bara Calle som har gått vidare, ÄN så länge. Sitter och håller tummarna för att Clara blir ett av kvällens fyra Wild Cards.

P&B / alice

Kommentarer
Postat av: M

haha alice :P jag vet inte ! vi måste kankse börja med att bestömma oss för vilka ?! <3

2009-10-03 @ 12:44:07
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: alice

haha ja..................... :P

2009-10-03 @ 14:34:48
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: T

men vi kan väl snacka -på riktigt- någon dag i veckan :P hihi

2009-10-03 @ 17:43:36
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0