sunday supreme

hej underbara blogg
denna dag sög moders kuk. jag är så trött på skollivet och alla som finns i skolan. jag vill skjuta varenda människa där inne för de är dåliga människor. jag gillar inte er

efter skolan åkte jag och emmsan till centrum, sola och la en bajskorv på tvn i hennes hus. hälsade glatt på emmsan mamma som stod och gjorde ungnspakaka som emma tyckte luktade wierd och då sa emmsan mamma att det va bajs, men vet visste ju jag och emmsan att ej var så jag gick hem eftersom madre stod utanför med bilen och ville stjusa hem mig för vi skall äta.

Ville bara säga att folk kan ju verkligen ändra sin uppfattning bara på nån sekund om någons gillanade och tyckande.

Have a nice live fellas
Mickis signar ut


gamla goda tider i falun 07 med ks. jag och mimmsan skulle ut
och åka pulka utanför skolan, trevlans


Kommentarer
Postat av: mimmi

det var tider det.. haha :)

2009-11-19 @ 20:25:38
URL: http://brownout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0