Baby goodbye

vet inte varför jag ens tar mig tid till bloggen just nu..Ska engentligen packa men det funkar bara inte för mig.. Hatar att packa!
Jag och Alice ska till hennes land imorgon kväll så vi kommer inte blogga på hela helgen, tror jag. Vet inte ens när i kommer hem HMMMMMMmm... Vi får vällan se
Imorgon ska jag köpa en bikini med mamma eftersom mina är på landet så behöver någ en nu till helgen :]
Har ifall kollat på hm och hittat en skit fin fast vet ej om den finns här i huddinge centrum
Nej hörrni ni ska jag dra, packa duscha städa rummet dricka oboy despo. Det står på schemat. Hinner jag till 9 då despo börjar? Tåls att fundera på
Hare gött / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0