Today it's Saturday

Tjotjo! Som Michaela redan har skrivit så åkte hon hem idag. Eller ja, till sitt land.
Har inte gjort så mycket idag, vart barnvakt åt min kusin vitamin. Finns ju innte så mycket att göra här ute när man är själv.. eller min famlij är ju här men ja, you get it.
Men så kom jag på att jag kunde ladda in bilder till datan, men självklart så ska sladdan vara kvar hemma -.- Självklart..
så tyvärr kommer jag inte att kunna bjuda på så mycket nya bilder.
Funderar på om jag kanske ska ta en kvälls dopp, det blev en så himla fin solnedgång nu och det är helt vindstilla. Jo, det ska jag nog fan göra! =)
Seeya bananas! / Alice <3333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0