"today every heart is achig" rip king of pop

Såg precis klart minnesstunden. Och i slutet så kom alla artister och alla som hade hållit tal och så under kvällen in på scenen + the whole Jackson family, dvs alla hans bröder och systrar, hans föräldrar och hans barn, och sjöng "Heal the world". Sen när dom hade sjungit klart den så stannade famlijen kvar på scenen och en av hans bröder höll ett sjukt fint tal. Sen när han hade pratat klart så sa Michaels dotter någt till honom och så sa Marlon (brodern) i mikrofonen; "Paris vill bara säga någonting." Och så när hon skulle börja prata så darra hela rösten och så sa hon "I just wanted to say, ever since I was born, daddy has been the best fatheryou can ever imagine." *Och så börjar hon gråta* "And I just wanted to say I love him, so much!" Och så kastar hon sig i famnen på Janet (Michaels syster) som stod bakom och så gick dom av scenen. Och jag kan bara säga; Jag grät som en gris. Kunde inte hålla det inne. Fyfan vad det var sorgligt.

Vila i frid, Michael Joseph Jackson



/alice


Kommentarer
Postat av: johanna

jag såg också det, fett sorligt.. :( <3

2009-07-07 @ 23:49:07
URL: http://jjohhannass.blogg.se/
Postat av: alice

jag vet.. :'( <3

2009-07-08 @ 11:52:00
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0