I feel depressed =(

Tjena mors, gummigalors! Sorry x 1000 för sämst uppdatering folket, det är sommar och jag & Michaela har annat för oss all the time. Tar det kort om vekcan och så berättar jag om idag.

I Tisdags så var vi på Allsång På Skansen med Konfan. Var skit kul! Johan Palm och Marlena Erman var där. Innan så gillade jag inte Johan Palm så mycket, men efter Allsången så är jag kär i honom! Nej jag skojade bara, det var lite att ta i men jag stod mindre än 1 (!) meter ifrån honom och Michaela tog ett kort på honom där han kollar rakt in i kameran! Måste lägga ut den här sen.
Efter Allsången kom Michaelas pappa och hämtade oss med båten. Det var fett gos att åka båt. Vi åkte till hennes land och sov där.
Onsdags så gick vi upp tidigt och åkte iväg till konfan.
Efter konfermationen så åkte jag, Beacca, Michaela och Bea hem till Michaela och badade i hennes pool. sdet var skit kul! :) Vi sov där också och vi grillade och spelade hög musik och hade skit mysigt! Sen på kvällen så badede vi också, två timmar sprang vi runt och gjorde strömmen, "let me see your funky..." och sjöng med till radion på högsta. Fett mys det var. Sen så somnade vi vid 2 -.-
Torsdag så tog vi bussen to tha konfa. Övade typ bara tills på söndag, det är då vi konfermeras.
Efter så åket vi 4 + mange, jakob och kalle hem till Michaela och badade. Sen drog vi hem till Bea. Sov där och hade mys också.
Sen idag så var det sista dan med Konferationen ='(.  Därav rubriken. Seriöst har haft så himla mycket kul med alla, kmr inte bli kul alls att det tar slut. Men vi skulle iaf till Sigtunna och bada och grejer men när vi kom dit så vräkte det ner så vi åkte tillbaks till stan. Hade morgongudstjänst i St Maria kyrkan. Och självklart så ska solen komma fram och det ska bli stekhett. Men vi gick till en park efter det iaf och gjorde lite saker. Sen käka vi på Pizza Hut och sen gick vi och såg Ice Age 3. Den var faktiskt grymt rolig, men dom första två var bättre.
Sen efter det så åkte vi hem. Var med bea efter konfermationen. Michaela skulle ut till landet och Becca kunde inte. Vi kollade på film och käkade lite. Sen tog jag kavrt över 8 bussen hem. Fast det tog en timme för mig att komma hem för jag avr tvungen att byta buss och vänta och grejer.
Här hemma har jag suttit och försökt att lära mig Facebook. Jag har varit typ den enda i världen som inte har haft det men nu skaffade jag det. Haha går sådär för mig :P
Men ska sova nu faktiskt, är ganska trött. Ha det / alice

Kommentarer
Postat av: Ssofie

Sv; Hehe okej va coolish ;D Johan Palm hjärta Alice i fortsättningen alltså ;)<3

2009-07-04 @ 17:22:27
URL: http://ssunset.blogg.se/
Postat av: alice

haha om du hade skrivit det för en vecka sen så hade jag blivit galen, men nu så tro det eller ej så stämmer det faktiskt :P <3

2009-07-04 @ 22:26:53
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0