where ever you go

Hejhej!
Springe ner & upp hela tiden just nu och lägger kläder i soffan. Om man kollar på min hög och dom andras högar så har jag täckt en hel soffa med bara mina kläder.. Och dom typ en halv fotölj. Men sån e jag ska alltid ta me mig för mycke kläder som jag inte ens kommer använda..
Idag vare iallafall skola, båda våra lärare är sjuka idag så det blev lite strul me allt. Pappa hämtade mig vid halv två så åkte vi typ till väsberga eller nåt och hämta nån sak.
Har inte så mycket mera att skriva än att jag måste packa nu för om cirka en två timmar ska jag kolla på Barack Obama när han svär eden för president saken, ja kalla mig vad du vill men jag är intresserad av sånna dära saker. och sen ikväll äre independeceday, och de e en av mina favortier.
Men nu måste jag kila pusshej, kanske skriver ett till inlägg annars får ni hare bäst för imorgon tidigt som fan åker jag till Åre! :))) xoxo M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0