nu äre klippt!

Klippte "bara" topparna och luggen. Tyckte det blev ganska kort :/ Håret alltså. Hon klippte topparna men det var en några centimeter som rök :'/ Luggen klippte jag i sne-lugg. Först tyckte jag att det blev jääte bra, men nu hatar jag den. Seriöst, så himla jobbig att fixa och aaagh! Jag blir galen. Wants my old hear back! :(
Hatar att klippa mig så nu dröjer det vell ett halv år till innan jag klipper mig.
Ajah, langar en bild på skiten. xo balle





Aja det blev två men whatever

Kommentarer
Postat av: L

Gud va fint alice !

2009-01-29 @ 21:06:38
URL: http://trippletower.blogg.se/
Postat av: josefine

men ballen! det blev ju jättefint!

2009-01-31 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0