daddy coool

Eyyyyy kompziar.. Vad leker jag cool för?

Tooday äre söndag och jag ogillar denna dag starkt!
Men iallafall idag så vaknade jag förjävla tidigt, 8.30 ungefär haha så palla inte ligga kvar för jag va så pigg ( la mig vid elva igår..) Så gick och spela gh.
Vid halv elva ungefär så åkte jag brorsan mamma & pappa till kungenskurva. Vi lämna min brorsa i hockeyhallen så åkte vi vidare till elgiganten och där köpte jag min nya ipod :))) en rosa, Den heter helmert för dom som vill veta. (har en förmåga att sätta namn på alla saker) Och juste, jag & crippa (min brorsa) komm på ett namn till vår nya bil den heter Svarta Faran.. Yeeeey..
ifall vi åkte runt lite sen drog vi till donken och tog med oss maten i bilen för vi hade bråttom till hockeyhallen. Känner att mitt nya liv är förstört men hey thats life.
Hade erhört kul på matchen faktiskt, och segeltorp vann med 4-1, täbyyyy äär semztis (a)
När jag kom hem så satte jag mig vid datan dirket för ladda ipoden och lägga in låtar. Lagade mat och aaaaaa.
klädde nyss av julgranen och då ramla jag nästan in i den när jag skulle ta bort en kula som satt högt uppe haha.
Anywhay så ikväll så ska jag kanske me till min andras brorsas hockeymatch, det e våran tur att stå i båset och jag gillart att stå där :)) om man bortser att hallen är onödigt kall.
Men nuu ska jag kila hare bra pusshej M

 jätte söt bild på mig eller vad? Pfffff... Not :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0