saturday night

Känner att jag inte behöver säga förlåt för att jag inte uppdaterat eftersom det bara gått en dag.

Igår då så gick jag ut me min hund och mötte sara och mattis så gick vi hem till mig och spela gh4. Sen bestämde vi att vi skulle sova hoss mattis eftersom hon hade huset för sig själv, och jag älskar verkligen hennes hus, finaste huset i huddinge!
Saras mamma hämtade oss så åkte vi till statoil och köpte lite dricka. Hemms hos mattis badade vi och hade jätte kul men vi va fett trötta så vi gick jag la oss typ vid 12. Ja och sara sov i samma soffa så jag log vaken till typ tip över 2 och då flyttde jag ner på golvet -.- haha så nu är jag skit trött.

Sitter just nu och kollar på tv och har allmänt tråkigt, ska kanske joina mina brorsor som kollar på film där nere, fast det är en skräckis såå..
Men nu ska jag hitta på nåt puss hej / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0