friday 13th

Hejhej bloggen.
Pallade inte skriva igår för aa.
Idag har ja bara vart i skolan. Börja me engelska, haha seriöst hatar henne. Jag Sara & My satt typ och lät hela tiden och kaxa mot henne och bajs på henne bara. Hade No sen och det är kul, skriver om massa olika djur i min bok som jag har gjort :) eller alla har gjort en egen meeeeeeenn nu ska vi inte va såna.
SO hade vi senare och då... när typ 5 minuter på lektionen gått så kommer marie simmerman(biträdande rektor) in och hämtar mig för hon vill prata me mig, haha humor. TRodde först det var för engelska så va skit nervös men de vare inte så it's cool. Lunch vare dåå och de va köttfärssås och spagettih , en av mina favoriträtter.
Hade svenska, gick igenom prover som vi har på tisdag sen gick vi till datasalen och då stängde jag in mig i min ipod och skrev en bit på sagan :)
Åkte hem, dog. Grät för att pappa kanske ska börja jobba i malmö och då har jag svärt på att jag ska flutta me, klara mig inte utan honom :) haha städat dushat ätit midda och så sitte rjag här.
Ikväll ska jag sara mattis & eschma vara hos mattis och kolla på film och kul!
Men hare chill / michaela

Kommentarer
Postat av: anonym

eran design är inte så jätte fin. det ser kontisgt ut och aa..

2009-02-13 @ 18:39:23
Postat av: michaela

jo den är inte så jätte fin.. men jag kan inte fixa design så den här har alice & sofie gjort. men jag är jävligt kräsen också så.. sjävla texten som man skriver me är fett ful haha

2009-02-13 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0