filmdags!

Idag vaknade jag ju som sagt upp hemma hos mormor och morfar. Efter att jag hade borstat tänderna och klätt på mig och lite sånt så drog jag, mormor Och Nicke (morbror) först hem och hämtade mamma och Vicki. Sen åkte vi vidare till Ikea. Hittade inte så jätte mycket, men några saker blev det allt :9 Inga till mig dock.. :/
Sen så åkte vi och lämnade bilen hos mormor & morfar. Sedan promenerade vi till gamla NEWS som nu heter typ Kina-Thai som ligger vid huddinge-bibblan om någon vet vart det är? Där käkade vi buffe. Smarrigt :)
Jag provade en suchi för första gången och.. ja, det smakade sådär..
Sen så gick vi hem till mormor & morfar igen. Där checkade jag lite på Gossip Girl som har börjat igen :)
Sen så efter det vandrade vi hemmåt.
Mötte pappa och Sacha på vägen.
Kom hem för nån halvtimme sen. Nu ska jag hoppa in jätte fort i duschen, sen så ska jag kolla på The Break Up som gå på trean. Har sett det en gång tidigare för länge sen. Kommer inte ihåg, eller jo, såg den på bio med Nickan för jätte länge sen. Haha vu tyckte inte den var alls bra tror jag så vi satt och kastade popcorn på dom som satt nedanför oss (vi satt allra högst upp).
Jaja nu måste jag rusa för jag har bara 1 minut på mig! xo balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0