wow

guten day. sitter här, hur glad som helst och garvar åt allting jag skriver överallt. kan inte sluta.
Idag när jag kom hem kände jag mig verkligen befriad. Inga mera läxor inga mera prov förens vecka 5. Jag är också väldigt glad för mitt so prov gick galant!

När jag kom hem bytte jag till sköna kläder satte på twilight men stängde av den efter 5 minuter, nu vill väll folk döda mig för det här men twilight suger, filmen är så jävla tråkig när man sett den 25 gånger och kan varenda repilk i hela filmen. Den är bara inte kul då. Den är lååångtråkig
Sen lagade jag mat åt crippa och sebbe och mig själv såklart för mamma sover borta ikväll och pappa va icke hemma sen blevre film, Death race as bra film tycker jag :)

 

Nu ska jag kilavippen och spela halo istället :) herrå / michaela

 


skön bild på Taylor Lautner (Jacob Black :):):):))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0