man ska ha husvagn

Har inte bloggat i veckan för sorligt nog så är jag sjuk, 38 i feber,ont i huvudet  och ögonen och halsen. Jippi liksom, allting kommer på en gång. Och på tal om otur så var jag ute med kyros i tisdag och då ska jag skölja av honom för vi varit ute och gått i leran då halkar jag på balkarna med arlset och skarpar upp händerna på gruset, kul så nu har man stort fett blåmärke på arlset!

Iaf har mest chillidillat hela veckan men även pluggat matte och fysik. Har fysik prov imorgon så måste pallra mig till skolan. Kollat på många filmer också så kan väl rabbla dom i brist på annat. Babylon a.d, zombieland, princess protection program, g.i joe, shaun of the dead, bam magera present where fuck is santa och nu ska jag snart se Drag me to hell!

Föressten så sitter jag och äter finska pinnar. Klura ut vad det är :)

xoxo michaela


det är något speciellt med den här bilden 8)

Kommentarer
Postat av: alice you know who

hahahahahahahahah x') <3

2009-12-03 @ 18:16:18
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0