listaaa

Bara för att :P


Namn - Alice
Födelsedag - 3 april
Ögonfärg - grön
Hårfärg - blond
Längd - 172
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Värsta ovanor - knäcka handlederna
Stjärntecken - vädur
Skostorlek - 39/40
Är dina föräldrar skilda - nej :)
Skor idag - uggs
Rädslor - att dö.
Mål för året -  haha av det som finns kvar? :P nej men har inga
Mest använda fras på msn - "haha okej :P"
Det första du tänker på när du vaknar - hatar den här jävla låten! (som jag har som alarmsignal)
Bästa kännetecken - Glad kanske? :o
Mest saknade minnet - tiderna i sexan
Favorit Färg - svart & lila
Mat - Okej håll i er nu för nu blir det mycke. Inbakad oxfilé med kantareller och potatisgratäng och rödvinssås & beanesås till det. Mmmmmmm.... Och så älskar jag pannkakor med äkta vaniljglass.
Sport - Fotboll
Djur - Hund
Glass - Antingen äkta vaniljglass och chokladsås till det eller Ben&Jerry's choklate fudge (stavning?)
Affär - H&M
Sallad - Gurka :P för att vara tråkig
Skådespelare - Kille; Shia Labeouf. Tjej; Jennifer Aniston
Låt - U2 - With or Without you
Nummer - vet inte. tycker om 5 och 10 :P
Årstid - Jul! <3333 :D
Parfym - Just nu, Calvin Klien - Summer.
Kroppsdel på motsatta könet - Maaagen... haha nej men det är den "snygaste" kroppsdelen + leendet
Vad vill du bli när du blir stor - No fucking idea
Hur vill du dö - Vill inte dö
Vem av dina vänner är mest högljud - Haha Agnes
Vem får dig mest att skratta - Michaela :P
Vem har du känt längst - Sofie, 14 år nu
Vem är blygast - Haha jag.
Bästa känslan - looove :) och alltså den braiga kärleken då
Värsta känslan - när man blir sviken och ångest
Vart vill du bo i framtiden - sverige eller the US
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - benen.
Hur länge tror du att du kommer leva - länge. hoppas jag.
Blivit dissad - haha o ja
Föreställt dig ditt ragg naken - Gaaaaaaaaahaaahahaahha...
Skolkat -  Nevvah :)
Tänkt på självmord - nej.
Sovit utomhus - Ja :)
Varit otrogen - Haha nej.
Sett en död människa - Tror inte det.
Rökt: - Aldrig, jag är inte dum i huvudet.
Ätit sushi - Nej :P
Varit på en scen - Yes
Snattat - Nej.
Blivit nerslagen - Nej, jag slår tillbaks ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0