dan före dan före dopparedan

Och JA, jag vet. Det har varit sjukt dålig uppdatering, även fast det borde vara tvärtom nu när det är lov och man har mer tid. Men jag  har inte orkat blogga ett dugg, så det har jag inte gjort heller. Men i fredags så va det avslutning i skolan och vi fick betyg. Blev rätt nöjd faktiskt :) Efteråt gick Julia, Mathilda och Lojjs hem till mig. vi hade minijulafton. Julia och Louise drog kanska tidigt men Thilda sov här. Vi hade jätte mysigt. Om ni vill läsa mer om kvällen så får ni gå in på Mathildas blogg.
I lördags så åkte Mathilda hem vid 11 tror jag. Min mormor och morfar firade 40 ÅRIG BRÖLLOPSDAG. Dom fick i present av oss och resten av mina morbrödrar och moster att gå och se Buddy Holly på Göta Lejon på kvällen. Resten av eftermiddan och kvällen var jag med familjen/släkten. Älskar verkligen dom. Haha så jäkla sköna. Vi va ute och käka och på vägen tillbaka så hade vi världens snöbollskrig och.. ja. Haha.
I söndags åkte jag och Vicki till farmor och gick och såg nån teater. Sen sov vi där.
Igår så var vi i stan med farmor. Sen när vi hade kommit hem på kvällen så åkte vi och köpte julgran. Satan vad fin den blev :)
Idag har jag varit i farsta med mamma och Vicki och köpte julklappar. Nu är det bara två kvar att köpa till :)

Pussar & bananer / alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0