Goder natt

Ush vad dålig uppdatering idag. Får ursäkta för det. Men åkte ju till farsta med mamma. Blev äkta svenne-banan och köpte jeans leggins på gina. Sen fikade vi lite där också. Sen hann jag åka hem, gå innanför dörren och sen ut igen för Michaela kom och hämtade mig. Vi blev skjutsade till kyrkskolan där vi skulle ha återträffen. Va ganska kul faktiskt att träffa alla igen. Speciellt Becca & Bea! Först så fikade vi orkade inte först för jag hade ju precis fikat och var så jäkla mätt. Men blev så suktad så tog några bananer med chokladsås =) Sen så kollade vi på massa bilder från konfirmations tiden. Var kul att kolla på. Iaf dom bilderna som jag inte var med på. Fyfan vilka bilder dom hade lyckats få på mig och Miichaela asså.. Inte kul.
Men sen kom pappa och hämtade mig och Michaela när det var slut vid 8. Vi skjutsade hem Michaela, sen åkte jag och pappa till godismonstret och köpte lite godis. Mums =)
Sen här hemma har jag inte gjort så mkt och ska faktiskt gå och sova nu. Haha vet ni vad? Jag har märkt att jag nästan alltid går och lägger mig vid exakt samma tid :P Haha halv 10. Men helt plötsligt blir jag skit trött och så kollar jag på klockan och så är den halv 10. Märkligt :P
Men pussar & bananer och god natt / alice


Haha lite rolig bild som jag tog nyss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0