don't live faster than your angel can fly

Aloha bloggish. Sitter med a gigant papperpåse huvudet just nu. Någon som kan gissa vad jag gör? :P
Men idag började ju iaf skolan. Var ju helt okej med tanke på att dom bara pratade och så.
Sen efter skolan så åkte jag, Julia & louise till Tilda på sjukhuset och hälsade på. Satckarn, där låg mitt lilla troll och kunde knappt röra sig. Åååååh varför hände just det är henne som aldrig gjort en ond mening i sitt liv!? Men samtidigt så hade hon jääävligt tur..
Men det gick bra där när vi hälsade på henne. Vi pratade mest massor om allt och inget. Julia & Louise hade köpt ett jätte fint halsband till henne men jag hade inte hunnit köpa något än men det kommer, jag lovar!
Sen så fick vi se henne gå några meter också, you go girl!
Sen var jag hemma igen vid 4. För jag skule ju "få ett plastpåse på huvudet". Haha :P Nej men jag kan säga, håller på och slingar håret tillbaka till min naturliga hårfärg, nämligen blondt ;)
Pussar från alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0