ridning på g

hejsan bloggisar ! tjohoo, gissa vad jag ska göra idag !? RIDA. HA-HA säger jag bara. tänk er mig på en häst.. fyfan, jag undrar hur det här kommer gå ? aja , men det var nämligen sofie som frågade mig när hon var här i lördags om jag ville följa med henne till stallet och rida och då sa jag ja. jag ska typ möta henne i huddinege c sen när hon har slutat och så tar vi bussen. men de blir nog jätteroligt.
idag då ? vad har hänt, inte så mkt idag heller. gick till skolan. plugga. åt lunch. spela fotboll med småbarnen på luchrasten. hihi dom va jättegulliga! småbarn, ATAAACK ! skrek dom :P plugga. gick hem. nu sitter jag här. myser med min  hund och äter yoghurt. pussisar / baalllee :)


eftersom michaela la upp en  bild på sin hund, så lägger jag upp en bild på min vackra hund också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0