amen tjarå ?

Tjaaaaaaaaaaaaaa losres . Det har inte blivit så mycket blogg men kan berätta man jaghar gjort dom senaste dagarna ,

Fredag ; Åkte ut till Alice land kom dit ganska sent så vi gjorde inte mer än att kolla på tv och sen typ lägga oss, vi sov i båtrummet (som ligger i båthuset)

Lördag; Vi vaknade gick upp och åt fruckost kollade på tv gick ner och la oss i sängarna sen blev vi tvungna att gå upp och sätta på oss kläder och sen byta om! Vi gick in i skogen och började dra kvistar till brasan , vi hade sågat ner träd och som vi skulle elda upp blablalblala , efter typ en halvtimme tog vi en saftpaus haha sen blev det att jobba igen och jag fick problem med ögat för det komm in sånna dära grejer från brasan och det va inte skönt! Men det va kul att vara "skogsarbetare" för jag och alice är riktiga män som klarar av vad som helst! sug på den! Men sen blev det lunch och vi vila lite sen kollade vi på tv och sen jobbade vi ännu mer och sen efter typ 2 timmar så åker Alice pappa fyrhjuligen och han har satt fast ett snöre runt en roddbåt och sen så åker roger i den och richard (alice pappa) kör runt i skogen och det ser skit kul ut så då ville jag & alice åka , vi körde in i ett träd så hela båten välte och båda gjorde illa sig ;( men ifall så var det skitkul! Men sen på kvällen gjorde vi lite saker pallar inte berätta.

Söndag; Vi typ slappar hela dan sen vid halv två åker vid till svindörren och tar bilen till tungelsta där Alice skulle ha match , när vi lämnat henne så går jag & alice familj vidare till ett resturang och äter där! supergott (a) sen går vi och kollar på matchen , det gick sådära för dom hade lånat in massa med 96.or så.. Men ifall så stjusade dom hem mig efter och sen låg jag och sov länge haha.

Måndag; Vanlig skola inge märkvärdigt men efter skolan så va jag med mimmi mirre & my sen drog jag hem vid typ halv sex , åt satt vid datan sätda rummet och pluggade på kvällen!

Idag; Skola som vanligt , mötte mirre vid snäckan för vi skulle åka bussen tillsammans , sen efter skolan så åkte jag hem sen fråga jag alice fall hon ville komma över så det gjorde hon sen så lagade jag mat för jag skulle på träning och sen drog hon hem , efter träningen så åkte jag & mamma till coop och gissa vilka vi möter där? Jo min lilla älsklings plutt Amanda :D hon sa att man hörde mig hela vägen till ingången hehe... Ah sen så snackade våra mammor lite och skit sen drog vi hem och jag har nyss duschat ,
men nu ska jag gå seeeya / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0