Torsdag

Tjena!
Måste börja med att säga att alice är ju brunette nu och det är skit fint! (a)
Ifall skolan idag flöt p som vanligt , och sen sen liten patetisk flicka som ska hålla på hela tiden och inte vågar prata med mig i verkligheten .. blääää på henne och så nuhar hon blantat in sin kompis i det hära nu också , åååh så omogen.
Menmen mamma hämtade mig i skolan och så åkte vi hem satte mig här och åt lite , och ska snart göra ording min väska till träningen. Har utveckligssamtal idag , Jippi verkligen , så direkt efter samtalet så ska jag till träningen som är precis bevid min skola haha. Alice ska med och kolla idag så då får jag se henne med brunt hår igen :) hon har ju gjort det förut och nu gör hon det igen hahahha aja men nu ska vi snart åka seeees / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0