torsdag

hejsn bloggfisar <3 torsdag idag alltså. jag gillar torsdagar för vi börjar med bild som jag tycker är helt okej och sen efter lunh har vi bara två lektioner och slutar kvart i 2. och sen så har jag ingen träning eller något att passa tiden till på kvällen. och så vet man att imoron är det fredag och alla gillar ju fredag :) och så kommer heroes ikväll! haha. men det hände vell inte så mycket i skolan idag. de stog att de va överrsknings lunch och då får vi alltid tacos så alla va skit glada. men sen när vi kommer till matsalan så är det friterade bajskorvar som ligger i mat-ja-vad-man-nu-säger. mattanterna a att det var vårrullar men dom var helt mjuka och dom va helt bruna inuti och dom smake ingenting så man fick gå på konsestensen och den va ju inte så dajlig.. haha aja. så de blev lite flingor för magen iaf. nu har jag kommit hem oh sitter och dricker en chai latte :) puss / balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0