party party!

hellu my dear bloggers!
igår va jag och michaela på bio och såg high school musical 3 med emma och matilda. den va bra. haha men i slutet satt alla och grät x] fast inte jag, eller jag fick lite tårar i ögonen men michaela och matilda grät verkligen. hihi. sen när bion var slut så gick vi in i några andra biosalonger men det var inga bra filmer så vi gick till bussen. vi tog 710 och jag och michaela gick av i stuvsta. sen gick vi hem åt varsitt håll. när jag kom hem gick jag ut med sacha. sen när jag kom hem igen lagade jag lite nudlar och kastade i mig för sen skulle jag på träning. och det va svin kallt! sen nr jag kom hem duschade jag. sen stjutsade pappa mig till mormor för ann och sofie (några släktingar från dalarna) var där. mamma var också där. sen tog jag och mamma en promenad hem runt halv 11 tiden. mamma skulle upp tidigt så det blev inte så sent. när vi kom hem fixade jag lite för imorgon (idag). sen gick jag och la mig runt 12.
idag vaknade jag kvart över 11. jag gick upp och åt lite yoghurt. sen fixade jag lite till för ikväll. då blir det lite halloween fest med tjejerna. nu sitter jag här, ska snart gå och klä på mig. sen åker jag och mamma och handlar lite för ikväll.
see ya! /balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0