onsdag

tjena bajskorvar <3 igår som sagt va jag me michaela i huddinge c. jag köpte hårfärg som mamma skulle färga mig med på kvällen. de blev mörkbrunt. jag tycker de blev ganska fint om jag får säga de själv (a) ;p men när jag kom till skollan så va de fääätt kul. haha. nej men jag stod vis skåpen för alla andra va typ i koridåren och så kommer julia och bah ; hej alice. och så kollar hon bort och sen efter typ 3 sekunder så bah ; oh my gaad alice !!!!!!!!! har du färgat håret. och så kommer mathilda och gör eksagt samma sak. och sen kommer louise och står och gapar så att hakan släpar i marken. haha de va skitkul. men jag förstår att dom blev chockade för innan hade jag ganska ljust och det har jag altid haft men nu är det skitmörkt. men vissa tyckte de va svart men det är det INTE. aja efter skolan va jag me amanda erik hilding hanna och några 96:or på ip. men de regna och va boring så jag gick hem. jag va endå tvungen att gå ut me hunden och så har jag massa läxor så jag får skippa träningen idag :/
aja . ha de bra / baahlleew ! (driver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0