lördag

Godmorgon allihoppa .
Gick upp för länge sen nämligen vid 8.29 för min hund står och skäller nere i köket så då går jag ut med honom men han vägrar så jag kollar på tv sen provar jag igen men då vill han inte heller sen så kommer morfar med lite saker till oss sen drar han på en gång och då provar jag igen men icke sa nicke!
Ifall just nu så ligger Alice uppe i mitt rum & sover för hon behöver inte vara vaken än eftersom det är hennes första lediga helg utan massa matcher. Idag har jag tävling hela dagen sen efter typ vid fem så är det en avslutingsfest för tvälingen typ och då ska vi vara i kbrinks matsal haha kulkul , så då kommer jag hem typ vid åtta och senare kommer Alice hem till mig eftersom hon ska fira sin kompis. 
Nejmen ska äta frukost nu cya / Michaela 

 en bild på min förra tävling i juni när jag var blond haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0