freeeeedag

Hellooojsan, idag ere fredag.
Gick upp vid 7 och fixade mig och sånt gick till tåget och tog bussen till My, där vi letade efter hennes jävla knäsak as länge och den låg i garderoben som vi letat i fyra gånger innan haha aja gick till skolan och började med engelska, chouchou var sjuk så vi hade en ingrid hon suger på engelska haha. Sen hade vi No, sista lektionen med Florence :(:(:(:(:(:(:(:( haha men vi lekte halva lektionen typ och då fick jag gå ut för dom skulle bestäma något och då när jag kommer in så ska jag fråga massa frågor om en film så jag kan lista ut vilken det va, och då gick jag runt och frågade alla sen trodde jag det var en jamesbond film men icke! för den har ju ingen komedi, sen när jag kom till karin så sa jag epic movie, och det var det rätt så jag var AS GLAD! men då så säger dom att det inte var någon film utan då hade alla fått ett ord som dom bara fick säga -.- så tack, ni sänkte mitt självförtroende dära! :(
Sen vare so ityp 5 minter, jävligt onödigt, vi körde nytidskrysset och fick svara på 2 frågor onödigt menmen sen vare lunch, köttfärssaken var god :)
gick till korridoren och satt dära ganska länge och lekte runt och sen hände lite saker :( så vi gick till skogen för vi skulle ha skoljoggen och dära väntade vi i typ 45 minuter.. Jag & My gick med olika hela tiden, typ först med leo & simon sen med Danne & Simon w typ hela tiden, vi gick 4 varv och jag har sketa ont i ryggen och knät, bajs... aja men jag & my gick hem till henne och gjorde masa roliga saker :) sen stjusa dom hem mig och jag har nyss ätit.
Skulle egentligen ut idag men seriöst jag orkar verkligen inte! hur jävla trött som helst, ser nu att matilda har ringt och hon vill säkert att jag ska ut sååå får väl ringa henne (a)  cya/  Mickis

Kommentarer
Postat av: my

haha bästa dan med dje asså <333

2008-10-17 @ 21:46:01
URL: http://aprilflickas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bästa dan med dje asså <333

2008-10-17 @ 21:46:45
Postat av: mickis

haha ja den var skit bra :) <33

2008-10-17 @ 22:02:52
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0