Fredag kväll

Hellu.. Kvällen blev otroligt kul , orkar inte berätta men vi sjöng våran hederlåt och gjorde lite saker.. Och sen så vare emoträff i båtparken och då går vi dit och pratar haha det är så kul för jakob i min klass är emo och man får ju inte känna sånna som "oss" vi är fjortisar för dom och det är så jävla kul att ba ; Hej JAAAAAKOB , reta honom liksom :D
men ifall det hände lite saker som vi blev upprörda över.. bara inget händer (a) Gick till någon annan park vid emma och satt så ringde jag hobbe och nej jag blev ite lite sur på honom över saker!! AAhhh men sen ifall nu e jag hemma och kollar på tv, suttit och drivit med massa personer på msn , skit kul (a)
Nejmen ska fortsätta med min tråkiga fredag / Mickis

 bild från skolavslutingen, när jag va blond..

Kommentarer
Postat av: emma

dom har inte ringt än xD <3

2008-10-10 @ 22:20:32
Postat av: mickis

vad bra! :)

men hennes mamma var ju i storängshallen igår haha <3

2008-10-12 @ 17:33:29
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0