äntligen ett inlägg från balle!

hejsan. lite pinsamt för jag har typ inte skrivit på en vecka men jag har haft fullt upp och ingen tillgång till data men jag ska försöka skriva lite om i helgen.
Fredag ; Gick upp omkring 7, började 8 så hade lite brottom.Det var som vanligt i skolan. Halva klassen slutade 11 men jag är i den halvan som slutar kvart i 1 ;/ och vi fick disikera fisk & räkor på sista lektionen. uuush, det stank som fan! Men asså det var inte så äckligt med alla inävor och så men okej jo lite men stanken va äckligast! Jag va me marcus och amanda så dom fick klippa och så medans jag läste vad man skulle göra. Sen när skolan slutade gick jag hem och mamma va redan hemma så vi åkte direkt och hämtade michaela och så bar det iväg till dalarna. på vägen stannade vi mc donalds och köpte lite glass. sen när vi kom fram hade mormor gjort kött och potatis :) Sen kollade vi på idol och sen lite fredag hela veckan och sen typ lite mer tv sen gick vi och la oss.
Lördag ; Vi vakna halv 11 och gick in i storstugan och åt frulle. Sen gick vi och la oss i sängarna igen och typ prata och skojjade lite och så. Sen klädde vi på oss och gick ut till brasan. se fick vi kratta en massa löv. Till lunch blev det korv me bröd. Sen hade min gammelfarmor bakat så de blev lite fika också. sen va vi vid brasan lite till sen gick vi in. på kvällen sköt vi raketer och hade de mysigt. Sen när vi gick in skulle mon mormor promt se någon dansbands tvling för hon är galen i dansband så ah.. sen sepla vi lite poker och jag och michaela gick och la oss runt halv 1.
Söndag ; Vi vakna 11 men eftersom man skulle syälla om klockan så va den bara 10. sköööönt säger jag bara :) sen åt vi frulle och gick på en promenad. när vi kom tillbaka skulle vi åka hem. då va klockan runt halv 2 tror jag. på vägen stannade vi på mc donalds (igen) och åt. sen när vi åkte igen så somna typ alla i en timme. (förutom mamma som körde) sen när vi vaknade va det helt mörkt. och jag och michaela älskar att åka bil när det är mörkt :) vi kom hem typ kvart över 6. då sprang jag upp till tv:en och kolla på one tree hill <3 sen vare gossip girl. och sen hål i väggen. sen  duschade jag. sergen undra om jag ville komma ner till ip men jag va seriöst slut och gick och la mig typ halv 10.

ja , de va en kort sammanfattning om helgen. är på mammas jobb nu och jobbar lite. hon jobbar på solfagradagiset. min rast är vell slut nu så måste sluta / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0