22 oktober

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nurå så kan jag kanske berätta lite om myy day, orkar typ inte allt men vad gör man inte för er liksom?
Gick ypp vid hm... 7.15 åt frukost fixa mig och cyklade till mammas jobb var där och träffa hennes kära jobb kamrater! Trevliga prickar det där asså!! haha ah gick till tåget typ kvart över 8 det var försenat som vanligt så fick springa till bussen men jag hann! det gör jag nästan alltid, ah kom till skolan mötte emma & awi dära pratade och skit. Sara My & Matilda var "sjuka" idag men vi klassen möttes uppei klassrummet och berättade små saker gick ner och börjdwe gå till gömarn, skit tråkigt! Vi tog värsta omvägen också -.- aja hämtade korv bröden och gick över till andra sidan grillade tog kort hade massa övningar och det var kallt! USHHHA , gick tillbaka till skolan. cyklade hem till lovisa tog bussen tillsammans till huddinge tog tåget hem, gick över till grannen hämtade nycklarna eftersom jag glömt mina, gick och la mig satt vid  datan lagade mat åkte till farsta kom hem och nu e jag här. HUr jäva trött som helst att jag skulle kunna ramla ihop i en hög!!
Såra imorgon kanske jag ska till stan med Emma & Sara men vet ej om jag pallar får se. har träning på kvällen också och på fredag ska jag & Alice till dalarna :D:D:D:D:D:D:D:D:D: *överlycklig* haha aja ha en bra dayyy / Michaela

 jag &tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0