sjuk :(

Hejsan alla små bloggfisar.
Jag är sjuk idag :( Blev det igårkväll när jag kollade på desperate. Fick hög feber och jätte ont i halsen! Ush, jag hatar att vara sjuk. Inge kul alls. Liksom, vad är det för mening med det? Man får vara hemma från skolan vilket är skit skönt men man är alldeles för trött för att göra något. Just nu så värker det i hela kroppen och jag kan knappt svälja men jag har fått någon tablett av mamma som ska hjälpa. Min "kära" lillasyster är också sjuk så mamma är hemma för jag orkar knappast ta hand om henne när jag måste ta hand om mig själv. Gick upp ganska tidigt, runt 8 tror jag. Men jag gic direkt och la mig i soffan. Mamma gjorde chailatte åt mig till frukost. Det var jätte gott, speciellt för halsen. Sen kollade jag på film. Det blev Paris Hiltons nyaste; The hottie & the nottie. Bra? Nej. Men den var bättre än den förra. Och den var lite rolig då och då men det är inget måste att se. Kan vara kul att se den bara för att Paris är med i den. Kollade nyss klart på den. Skriver kanske igen lite senare.
/ Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0