8 november

TjaTja Polers!
Vad händer?
Jag komm nyss ifall hem från båtmässan. Kan berätta lite om my day,
Vaknade upp med Alice, hon sov hos mig och igår så köpte vi cider :) och jag köpte också sex and the city thaaaaa movie! haha men ifall vi gick upp och kollade på den filmen och åt frukost samtidigt vi kollade. Efter så typ gick vi upp och la oss en liten stund sen så bytte vi om satt vid datan och lite sånt. Sen ringer Alices farmor och säger att hon måste hem snart för hon måste prata med henne och då ringer Alice hennes mamma och frågar varför hennes farmor vill prata med henne och jessica (alice mamma) ba ; men visste du inte om det? Och då blev Alice fett nyfiken men Jessica vägrade säga och så när dom lagt på säger Alice, tänk fall jag får åka med farmor till sydafrika (alice farmor bort dära) och så sa jag åt henne att ringa mig när dom berättat för henne och gissa vad? Hon får följa med till afrika :D fast det är fett synd om mig, för hon åker 2 december eller den 3 december och Amanda åker också bort den 3 december och då kommer jag vara själv på konfermationen den 3 december -.- asså fyfan vad tråkigt! Så jag försöker tjata på pappa att vi ska åka till Peking och köpa kläder men jag tror inte att vi kommer göra det :(
menmen. Pappa hämtade mig så åkte vi till båtmässan, och vi hittade vår läckersnäcka dära (a) pappa ska provköra den någon gång innan jul typ, det var en motorbåt men vi hittade också en segelbåt för pappa är välidgt inne på segelbåt eftersom vi har haft motorbåt hela livet så den är as snygg! Den är ungefär 15 meter och åhhh asså den vill jag bara ut i skärdgården med igen! Men i träffade många av pappas polare så vi stog och pratade med många ett tag. Hittde också en ramp sak till vattenskotern på landet.
Ikväll ska jag typ bowla med min familj eller hyra en film och kolla på film hemma. Men nu ska jag dra ses / michaela

   
1 på mig & pappa idag 2 fontänen vid mässan 3 det lös från fontänen upp i himlen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0