28 november

Halloooo friends!
Idag hade jag låååång sovmorgon! Vi började 9.55. Gick upp vid typ halv 9 och åt frukost spelade gh4 sen stjusade mamma & pappa mej till skolan. Hade No, där vek vi papper igen, blev klar med min happymeal låda :) sen gjorde vi en vanlig låda också. Efter det var det engelska,det enda vi gjorde var att kolla på när nåra redovisade efter slutade vi men vi åt lunch i skolan för det va pannkakor haha. Efter det gick jag lovisa & pontus till centrum eller när vi var vid ån så började vi "bråka" haha och vi stog och skrek åt varandra för jag inte pallade gå till centrum eftersom jag ändå skulle gå hem och då skulle det bli så långt och blablabla så höll vi på i typ en halvtimme haha. Men pappa & farmor hämtade litte meeeeeee och vi åkte hem och åt tårta, eftersom pappa fyllde år i måndags och han var typ inte hemma kan man säga.

Vi satte nyss upp belysning utomhus -.- och pappa satte upp renen på taket, fuck! Den är så jävla ful haha.

/ Mickan

 tänkte ge er en jätte fin bild på mig imorse haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0