fredag + lördag

Hann inte skriva någonting igår. Så jag tänkte berätta lite kort om vad som hände.
Gick upp 9 och började 10. Vi hade bara lite mys med julmust och pepparkakor och ischoklad. Sen så slutade vi 11. JULLOV! Haha jag och Tilda, eller alla tror jag, tyckte att det var lite sorgligt. Haha jaa jag vet. Man ska va skitglad för att man har lov men nu kommer vi inte att se vissa personer på 2 veckor. Haha men aja skit samma. Jag, Amanda, Tilda, Julia och Louise gick hem till Amanda. Dit kom tomten medans jag var och köpte tidning och delade ut julklappar. Haha fan vilken osis! Haha :P Tack tjejer igen för julklapparna! Sen åt vi korv och sen kolla vi på bio. Eller Amanda har en hemmabio hos sin pappa så då kollade vi på Titanic. Det var första gången jag såg den. Haha alla satt och grät. Men jag grät nog mest eftersom det var första gången jag såg den. Sen när vi hade sett klart den så vare så pinsamt när vi tände igen för hela min mascara hade runnit i hela mitt fejs och jag kunde inte sluta gråta, haha x] Och så skulle jag hem då också så där gick jag egenom centrum och grät x] Haha när jag kom hem så åkte vi (familjen) direkt till Blacksta, det ligger precis utanför Gnesta. Min kusin bor där så vi hade lite mini-julafton där för dom kommer inte på julafton. Sov över där. Gick och la mig halv 2 tror jag.

Vaknade halv 11. Men låg kvar i sängen, eller på madrassen, till 12. Sen gick jag upp och åt frulle. Sen kollade vi lite på tv. Sen åkte vi 2 för jag hade träning 3. Hade träning i flempan. Vi spelade mot 94orna och vi spöade skiten ur dom! Haha skoja, nejmen vi vann faktiskt. Sen kom pappa och hämtade mig 5 när den slutade. När jag kom hem hoppade jag in i duschen. Sen så klädde jag och Vicki julgranen. Den blev jättefin men den va sjukt liten i år :/
Sen åt vi midda och kollade på nån film som gick på tv. Sen gjorde jag efterrätt. Och nu sitter jag här. Har bara haft en slapp helg. Så kanske hittar på något imoron men jag vet inte. Pallar inte ladda in bilder nu så ni får nöja er med att bara läsa.
xoxo alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0